2014. május 19., hétfő




AJÁNDÉKCSOMAGOLÁS


Egy 9 éves nagyfiúnak nem szerettem volna a - szerintem - személytelen, rajzfilmfigurás ajándéktasakokba rejteni a szülinapi meglepetéseket, és amikor rábukkantam erre a fekete-fehér csomagoló-papírra, nagyon megörültem. 

Jó ideje ott lapul a kincses fiókomban két zacskónyi színes csillogós pom-pom - ami már akkor megtetszett amikor megvettem, de nem tudtam mi lesz a sorsa. Azonban amikor megláttam papírt, felkapcsolódott és csilingelni kezdett az a bizonyos "bingó" felirat a buksimban. 
Mivel az egyszerűség híve vagyok, nem is spiráztam túl a dolgokat:

- becsomagoltam az ajándékokat, persze arra ügyeltem, hogy a megfelelő helyre kerüljenek a betűk
- majd elővettem a legszínesebb filctollakat és színezgetésre adtam a fejemet
- végül pedig a megfelelő színű betűk mellé ragasztottam az apró pom-pomokat.

Így vidám és egyedi lett. Persze azért a széttépést nem úszták meg, de elvégre is, az volt a küldetése.

rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése