2016. március 27., vasárnap




NYULAK   AZ

ASZTALON

Lapul még a készletemben ezekből a kis fehér pom-pom-okból jó pár marékkal, és mivel amúgy is nyúlfarknyi idő alatt elkészíthető dekorációt szerettem volna alkotni, elővettem belőle hármat. 

Kerestem a neten egy nekem tetsző nyuszi sziluettett, amit mintának a megfelelő méretre nagyítva kinyomtattam.
Ezt itt találod meg: http://cp.c-ij.com/en/contents/CNT-0010086/index.html

Elővettem egy vastag kartont és elárulom, hogy kezdetben csak ilyen natúr nyulam-bulam-okat szándékoztam vagdosni, azonban a karton keresése közben bukkantam rá erre a darabka maradék csomagolópapírra - amely Poline, a próbaba felújításából maradt meg - így menet közben változott a terv. 

Kezdetnek, a szép kézírásos mintás papírt ráragasztottam a kartonra.

Azután a kivágott sablont körberajzoltam.

Majd kivágtam és felsorakoztattam őket.

A szélüket finom csiszolószivaccsal megkoptattam, mert úgy szebben lehet antikolni.

Majd egy darabka puha rongy segítségével óvatosan körbe dörzsöltem sötét wax-al. (Ezt a hatást el lehet érni  sima színes- vagy vízfesték ceruzával is, csak úgy picit tovább tart.)

Mivel túl fehér lett volna a farkinca az antikolt papírhoz, így az aprócska pompomokat is átkentem a wax-al, majd felragasztottam a popsijukra.

Végezetül átkötöztem a hófehér lenvászon szalvétáimat egy darabka spárgával úgy, hogy közben odafogtam a nyuszit, így a masni éppen a nyakára került.
Szerintem bárhol felhasználhatóak. El tudom képzelni pl. egy szép koszorún is, de akár egy váza oldalához kötözve, vagy egy aprócska keretbe téve.
Nálunk az asztalra kerültek a reggelinél :)

Ugyanaz  a tapsifüles jól mutat papírszalvétán is, én henger alakúra tekertem és belebújtattam az evőeszközöket.











Jó pihenést az ünnepekre!
Rea






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése