2015. október 20., kedd





GYORS  ÉS  FINOM  UZSONNA


Van-e olyan gyerkőc aki nem éhes a suliból hazafelé menet? Mostanában suli után sokszor gyalog jövünk haza a nagyfiammal - bogárkám még mindig a szerelőnél - és bizony legtöbbször nem túl jó az ebéd a menzán. Itthon pedig az első kérdés a: "mit ehetek"?
Ma egy látványos, ám gyorsan elkészíthető és nagyon fincsi uzsonnát kreáltam, hogy uszoda előtt némi energiát tudjon pótolni a csemeténk. 

Hozzávalók:
1 csomag élesztős leveles tészta (vagy pizzatészta)
8 db virsli (nálunk a füstli a menő)
némi ujjgyakorlat és összesen kb. 25 perc

A tésztát 8 egyenlő részre vágtam. Fontos, hogy a virsli a végéig be legyen bugyolálva, és a tészta egymásra is hajtható legyen, hogy ne essen majd szét sütés közben. Minden virslit begöngyöltem, majd 6 egyenlő részre osztva bevagdostam, de a tésztát nem vágtam át teljesen. Karikába hajtottam és a virslidarabokat megfordítottam, hogy a vágott felülete legyen alul és fölül, befejezésül a két végét kereszteztem egymáson.
Bekentem tojással, hogy szép piros legyen majd sütés után, reszelt sajtot és kakukkfüvet is szórtam a közepére, végül pedig betoltam az előmelegített sütőbe (170 fok). 
Vigyázat, nagyon finom és jobb dupla adagot készíteni belőle  :)








JÓ  ÉTVÁGYAT !






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése