2015. december 3., csütörtök







ADVENT   2015
2. rész


Mivel két pasinak gyártok ilyenkor adventi naptárat, a maradék scrapbook papírból éppen megoldható volt a páromnak szánt meglepi is.

Ehhez kis párna alakú dobozkákat gondoltam ki, a sablont a neten találtam, kinyomtattam és azt használtam. Némi kicsinyítés után, éppen megfelelő volt a méret.
Mivel ez a dobozka akkor igazán szép, ha a hajtás-élek majdnem tökéletesek, így óvatosan belekarcoltam a hajtásvonalakat a karton felületére. 
Így már biztos kézzel lehet hajtogatni, és ha megvan, akkor jöhet a kétoldalú ragasztócsík a rögzítő fülecskére.
 Behajtani,
 összeragasztani,
 lehajtani,
 és ráhajtani.
Megfordítani a dobozkát, belehelyezni a selyempapírba bugyolált finomságot.

Majd lezárni a füleket a másik oldalon is.

Ismétlés a tudás anyja :) no meg az egyetlen lehetőség, mert csak úgy lesz belőle még 23!

Majd papírspárga masni és a számok kerültek rá.

A piros vállfa párja is jó szolgálatot tesz,

mert ezen lógnak szép sorban a kibontásra váró csomagocskák.
Így ni:













Rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése