2016. május 30., hétfő




EGYEDI   VÁLLFA

-

sorszámozott 


Ez már egy régebbi projekt, csak hát idő hiányában nem íródott hozzá szöveg, de mivel pikk-pakk elkészíthető, így most a képanyaghoz született iromány is, hátha mások szintén kedvet kapnak hozzá. 
Untam már a műanyag vállfákat, és mivel az előszobában is használjuk őket - a kabátoknak - nem szívesen mutogattam a rondaságokat..
Így hat fehérre festett fa vállfát vettem kezelésbe, hogy valami egyedit alkossak.
Választottam egy szép cirkalmas betűtípust, azzal kinyomtattam a számozást. Kerestem egy szép vékony ecsetet - 2-es méret - és előkotortam a fekete táblafestéket a fiókból, ja és szükségem volt még egy jó puha grafit ceruzára is.

A ceruzával a papír hátoldalán átrajzoltam a betűket és számokat.

Majd mindegyiket rögzítettem egy-egy vállfára cellux-al.

Miyu segített, nehogy valamit összekutyuljak - no meg felügyelte a munkafolyamatokat. (De valamiért a ceruza és a cellux lepottyant a padlóra, szerinte azok nem voltak olyan jó helyen az asztalon.)

Minden vállfán átsatíroztam a nyomtatott szöveget, 

így a vállfán megkaptam a szép egyforma írást a grafitceruzának hála, és kezdődhetett az átfestés. A vékony ecsettel, szépen átfestettem a betűket és számokat a fekete festékkel.

Ilyen lett a No. 1.

Sorra kerülhetett a többi.

Szép sorban, már készen. Ezek után csak a fa éleket csiszoltam meg kicsit, mintha lekopott volna a festék róluk.

Egy masni az akasztóra és máris kész az egyedi vállfa, ami akár ajándékba is adható. 







Rea









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése