2016. június 1., szerda





Virágtartó

Van egy szép sötétbarna hosszúkás kaspóm, amely fából készült és műbőrrel van bevonva. Sokáig nagyon szerettem, de mivel már régóta használom, a műbőr része kicsit megkopott, és nem volt túlságosan esztétikus már a látvány így egy ideje nem használom. Tegnap IKEA körúton voltam - árnyékolás megoldást keresünk az erkélyre - és beleszerettem egy (akarom mondani három) orchideába, főleg a színűkbe, így hazajöttek velem. Mivel szerintem ez is az a virág ami sokkal szebben mutat, ha sok van egymás mellett, ezért pont ebbe a kaspóba szándékoztam betenni őket. Csak hát nem nagyon győzött meg a látvány, így előkerült az ecset, a festék és a wax, no meg két egyforma minta amelyek az oldalaira kerültek.

Ez a krétafesték kifejezetten gyorsan szárad, főleg ebben a melegben.

Száradás után néhány helyen visszacsiszoltam a festéket egészen a barna alapig, felkerült a transzferált minta mindkét oldalra és jöhetett a két réteg wax. Első körben csak a színtelen, majd az antik wax került fel a festékre, amely kifejezetten jól passzol a rusztikus fa széleken előbukkanó fa alap sötét színéhez.

Így már beköltözhettek az orchideák, a levelek közé dugdostam pár marék szárított mohát, mert nem szeretem ha kilátszik a föld és a műanyag cserép. Tudom, hogy elvileg nem szabadna takarni, de hát ez van, nekem így kerek a világ :) Különben sem 

A nagyfiam szerint zöld, szerintem sárgászöld - de mindenképpen friss és üde színfolt került a lakásba.











Rea



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése