2016. június 24., péntek




GYERTYATARTÓ 
...
kicsit tuningolva
Szeretem a gyertyákat, bár nincs teli-biggyesztve mindenhol a lakás velük. Pár hete találtam ezeket az esztergáltnak tűnő gyertyatartókat, az egyik törött is volt, először arra gondoltam, hogy elég visszaragasztani rá a tüskés fémtálcácskát, de mégis amellett döntöttem, hogy megszabadítom tőle a másikat is, mert szerintem fölösleges rajta, és megtöri azt a kecses ívet ami miatt megtetszettek. Hát a másikról csak kisfűrésszel tudtam leoperálni, de sikerült! Hurrá!!!
A színükkel egyáltalán nem voltam kibékülve, bár imádom a szürkét is, azonban ez sem volt akadály.

Első körben meg kellett ragasztanom, és a keletkezett rést kitölteni fatapasszal, amit száradás után megcsiszoltam, majd kapott egy Shades árnyalatú réteget. 
Ez is nagyon szép szín, de nem ez volt az elképzelésem, így hagytam alaposan megszáradni.

A választott szín a nagy kedvencem - a light grey lett ismét, a nevével ellentétben, ez nekem inkább kicsit koszos fehérnek tűnik.
A csiszolószivacsok is munkába álltak kis ideig, 

de csak addig, amíg lekoptattak némi festéket.

Az áttetsző waxrétegre ezúttal jutott az antik waxból is.

Valami ilyen felületet próbáltam elérni, azt hiszem sikerült. Picit kőhatású, koszlott és régies lett.

Azért a kiindulási állapothoz képest elég nagy a változás.

Most már tökéletesen illik a többi kiegészítőhöz.

És remekül mutatnak rajta a romantikus rózsás gyertyák is.











Rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése