2016. július 18., hétfő




TÜKÖR - reantik 


Egy igazi csajos darab született tegnap este. A varrogatás során keletkeznek aprócska maradék anyagok, és mivel ezeket a lenvásznakat valaha kézzel szőtték, gondosan előkészített kézzel font fonalakból, ezért nem szeretnék belőle szinte semmit sem kidobni. Pár hete vettem ezt a kompakt tükröt, amelyre most felkerült az általam készített "korona".

Első körben hímeztem egy rózsát az anyag közepére. Majd kerestem egy fehér kartondarabkát és némi tömöanyagot az anyag és a karton közé, és kezdődhetett a pepecselés. Az anyagot ráfeszítettem a vliessel takart kartonra, majd megpróbáltam egyenletesen beráncolni a hátulját, mert ez az anyag elég vastag.


Amikor készen voltam, hobbiragasztóval felragasztottam a tükörre a kis párnázott hímzést .
 Ilyen lett :)


Egy közeli fotó.












Fotózás közben Miyut inkább a napló könyvjelzője érdekelte jobban, mert ő tükör nélkül is tudja, hogy szép cica :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése