2016. július 1., péntek



Illatosító zsák -levendulával töltve


A lehullott levendulavirágokat kis tálkában bárhová tehetjük a lakásban - jó rovarűző is állítólag, de szerettem volna készíteni egy kis illatosító zsákocskát a felhasználásukkal. Így tűt és cérnát ragadtam, no és egy darabka régi, kézzel szőtt natúr színű vászon darabkát (kb. 8x16 cm-es méret).

Szeretem a csodaszép keresztszemes hímzéseket, de ehhez most ezt a francia csomozásos öltést választottam, mert szerintem jobban passzol a levendula hosszúkás virágaihoz. Háromféle lila árnyalatot kevertem, és csak rövidke maradékokat használtam fel hozzá egy korábbi kézimunkakészletből, csak eltettem, hogy majd jó lesz valamire. Hát most eljött az az alkalom, mert nagyon szépen passzolnak az igazi virág színeihez.

A hímzés elkészülte után összevarrtam és egy tölcsér és egy evőpálcika segítségével megtöltöttem az illatos száraz virágokkal.

A töltőnyílást is bevarrtam, közben kapott egy bársonyszalag akasztót, aminek a segítségével akár vállfára téve a ruhásszekrényben is jó szolgálatot tehet majd.

Az illat a megszokott, a forma kicsit rendhagyó.
Imádom :)










Rea
<iframe src="//www.facebook.com/plugins/follow?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fprofile.php%3Fid%3D100005203592462&amp;layout=standard&amp;show_faces=true&amp;colorscheme=light&amp;width=450&amp;height=80" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:450px; height:80px;" allowTransparency="true"></iframe>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése