2013. október 8., kedd



KRÉTÁVAL


szeretem kipróbálni azokat az ötleteket, amelyek nagyon tetszenek, és pontosan így voltam a táblafestékkel is. Jó ideje tervezgettem, és őrizgettem a fiók mélyén egy dobozka fekete - mert csakis ezzel a színnel az igazi szerintem - táblafestéket, és egy konyhaszekrény-takarítás során jött az ötlet, hogy a több mint 15 éves csodaszép üvegecskéim kupakját fogom felújítani, mert a használat során bizony már megkopott, egyik-másik itt-ott rozsdásodott is. Így alaposan megtakarítottam őket, majd miután szépen megszáradtak, elkezdtem a kupakok közepét befesteni a táblafestékkel, ez nem volt nagy ördöngösség, mert eredetileg is volt rajtuk egy vékony fekete körvonal, és úgy döntöttem, hogy éppen elég lesz addig befesteni.

amire szükséged lesz:

fekete táblafesték (hobbi boltokban kapható)
ecset
és a festeni való felület
no meg egy napsütéses, kissé szeles nap, hogy hamar száradjanak a rétegek



Három rétegben festettem be a kis tetőket. A rétegek festése  között 1-2 órát száradt a festék a kupakokon, majd másnap már írhattam is rájuk.
Az a legjobb az egészben, hogy ha már nem azt tárolok majd az üvegben amit most, akkor könnyedén letörölhetem, és átírhatom az új fűszer nevére.

Mivel nagyon belejöttem a festegetésbe, készült sima befőttes üveg tető is, tiszta feketében. Jól jön minden kis tároló alkalmatosság, mert elég sok dekorcukorkát, magocskát spájzoltam be.


Sőt, a már tényleg nagyon kopott üvegem kupakját is teljesen befestettem - nyáron limonádét tartunk benne vagy teát - és most kineveztem tejesüvegnek. És olyan szép a mintája ennek is.


Vannak még további terveim a kis fekete bevonattal kapcsolatban, ha megvalósítottam, azt is megmutatom :o)




Rea







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése