2013. december 3., kedd




"ADVENTI MANÓK" 

Az idei adventi naptár koncepciója picit más volt, mint amilyen végül lett, de ez így talán még jobban tetszik, mint amit eredetileg kitaláltam.

Most is jó előre beszereztem a mini karácsonyi haribót, és az egyéb apró édességet, és idén legóék city adventi naptárát is darabokra szedtem, ami pont jó is lett volna, ha minden ablakocska mögött valami érdekfeszítő összeraknivaló rejtőzködik, de sajnos nem így volt, így néhány napra dupla csomagot rejtettem el. Az üres napokra pedig akadtak még 
egyéb hőn áhított miniségek, mint pl. kukabúvár x. széria kerekeken guruló szemétkéi, és apró logikai játékok. Szóval a belevalóval most sem volt gond. A naptár összeállításához egy fehér képkeretet hívtam segítségül alapnak. Először is a paszpartut bevontam a hangjegymintás papírral, majd filcből szalagokat ragasztottam egyenlő távolságra a paszpartu elé, de úgy, hogy csak hátul rögzítettem, hogy elől rá tudjam 
majd kötni a kis zsinórok segítségével a kesztyűcskéket. Amikor ezzel végeztem, összeraktam a keretet, de az üveget a hangjegyes papírral bevont lap mögé helyeztem, hogy elég stabil maradjon. 
Mivel ez a fajta képkeret jó mély és pont ez a széles perem tetszett, ezért választottam.






Így nézett ki az összerakás után, és következett a dekorálás. A kis kesztyűket sorban felkötözgettem a helyükre.
Ezután örökzöld ágakkal és fahéjrudakkal díszítettem, és törtem meg a piros-fehér egyhangú uralmát.
Majd a pepita mackó is elfoglalta a fő helyet, amit neki szántam. 
 Nagyon büszkén feszít ott a sarokban, igaz?
Ehhez a falhoz vezet az én nagyfiam útja minden reggel, és az öröm a kis arcán igazán megérte azt a kis plusz munkát.













rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése