2013. november 28., csütörtök




ADVENTI   KOSZORÚ

Ha szeretnéd magad elkészíteni az adventi koszorút, akár saját otthonodba, akár ajándékba, akkor íme hozzá egy kis segítség, de előtte szerezd be ezeket:
- koszorúalap (ez lehet sima szalma, vessző, vagy mohaalap is, én szeretem az örökzöldekkel bevont alapot)
- 4 db gyertya
- tűzódrót (ha nincs akkor egyenesre hajlított gemkapocs is megteszi) vagy gyertyatüske
- szalag, termések, fahéjrúd, vékony drót és ragasztópisztoly
először a drótból kb 4 cm-es darabokat vágva, az egyik végét felmelegítve, azt a gyertya aljába szép óvatosan fel lehet helyezni, érdemes 2-3 db-ot, hogy stabilan tartsa a gyertyát (bevallom én erre a gyertyatüskét szeretem használni, és elég 1x megvenni, mert ugyanazt használhatod több éven keresztül, csak ne dobd ki, de dróttal is tökéletes)

Amikor minden gyertya kapott tüskét, elhelyeztem őket a koszorún, ezt lehet akár szimmetrikusan, akár asszimetrikusan, ahogy tetszik.
Most egy egyszerű fehér gyertyát használtam, amit szerettem volna picit ünnepélyesebbé tenni, ezért a gyertya köré tettem a szalagot, amit lehetett volna közvetlenül a gyertyára is kötni, de szerintem az általam használt megoldás sokkal szebb. Körbemértem a gyertyán a szalagot - pici ráhagyással a ragasztáshoz - majd ráragasztottam, ezután az előre elkészített masnit az illesztés helyére ragasztottam, így eltakarva azt, legvégül pedig a masni közepére került egy piros díszbogyó.
Így néz ki, a koszorúra helyezve és azért nem a gyertya legaljára ragasztottam a szalagot, mert amikor az örökzöld közé tűzöm, akkor szinte eltakarná, így pedig látszik.
A gyerták elosztása után elkezdtem felragasztani a picurka terméseket. Mivel most egy 20 cm átmérőjű koszorút készítettem, nem választottam nagyméretű kellékeket sem. Mogyorót, diót és apró csillámos gömböket használtam fel, maradva a naturális, kicsit népies, egyszerű stílusnál, amit a szivecskés szalag  és az egyszerű gyertya is képvisel.
Ilyen lett a végeredmény :o) Nekem tetszik, és remélem ott is elnyeri majd az elismeréseket, ahová készült.













rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése