2013. november 11., hétfő


ADVENTI   NAPTÁR  


Domos születése óta többféle adventi naptár készült, hogy minél varázslatosabbá tegyük számára a karácsony várás időszakát. Voltak kis saját kezűleg készített, keresztszemes mintával hímzett batyuk, csíkos-kockás mini zsákok, azonban tavaly egy készen vásárolt miniatűr kesztyű-regimentre esett a választásom. Elejétől fogva tudtam, hogy egy rusztikus létrára szeretném rögzíteni őket, amelyhez egy kirándulás alkalmával szedtem vastagabb ágakat. Ezeket először alufólia galacsinnal átcsiszoltam, majd rafiával összekötözgettem, és  a kesztyűkön kívül mindenfélével dekoráltam. Luca végig segített, és nézte, hogy mit csinálok, bár az alufóliagalacsint már nem vette magához, hiába már ő sem az a bohó játékos kiscica.

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése