2014. november 21., péntek






MINI  HÓGOLYÓS  KOSZORÚ




Sokszor láttam már ehhez hasonló koszorút méregdrágán - legalábbis ahhoz viszonyítva, hogy milyen hozzávalókból készül - azonban amikor megláttam októberben az egyik kedvenc lelőhelyemen ezeket a hungarocell golyócskákat, rögtön az jutott eszembe, hogy most bizony én fogom elkészíteni. Vettem is 3 zacskónyit a különböző méretű hungarocell golyócskákból -amelyek vegyesen voltak a zacskóban - majd a hobbi boltban egy hungarocell koszorúalapot és előkerült a ragasztópisztolyom is (amely sajnos a végére megadta magát, de még sikerült befejeznem mindent).


A ragasztgatás előtt tüsszentettem egyet, amelynek eredményeképp a kis golyóbisok szanaszét repültek, erre pedig Miyu cica is felfigyelt, aki addig az éppen aktuális délelőtti szunya kellős közepén tartott. Így következett egy kis golyóvadászat a padlón, meg egy kis játék.
Amikor az újdonság varázsa elmúlt, végre belekezdhettem az alkotásba és szép sorban, vagyis éppen szépen össze-vissza felkerültek a mini "hógolyók" a koszorúalapra. Az alsó sorban a két nagyobb méretű golyót váltogatva ragasztottam fel, hogy szép keretet adjon és viszonylag egyenletes legyen körben a koszorú.

Így nézett ki munka közben,
 és így amikor elkészült.
Alulról pedig ez a látvány.
Közben Miyu érdeklődése ismét fellángolt és turbóra kapcsolva kergette a 4 parkettán maradt darabot, hol egyiket vadászta, hol a másikat tekintette prédának.

Azonban ezzel még nem voltam teljesen készen, mivel a hungarocell szép fehér, és nekem ilyen egyszerűen tetszik, semmi extrát nem szerettem volna vele kezdeni,  csak egy pici ünnepi csillogást adni az elkészült műnek. Ezért került még rá némi - na jó nem épp kis adag - fehér csillámpor is, amit csalafintán hajlakkal rögzítettem a felületre.

Miyu a kreatív asszisztens :)

Csillámozás után olyan kis légies hatást keltett, pont mint a frissen hullott porhó.Nagyon tetszik!

Merry Christmas feliratú piros-fehér szalag akasztónak, meg egy kis zöld ág, és íme készen van!




és akkor számoljunk csak:
Egy hasonló bolti ára kb. 3-4000 Ft körül van, a koszorúalap 150 Ft, két zacskó golyócskát használtam el a háromból az összesen 600 Ft, 30 cm szalag kb. 200 Ft, a csillám picit extra dolog, de az elhagyható, eredmény: rea 1000 Ft 
A ráfordított idő pedig szórakozás és kikapcsolódás - legalábbis nekem az volt - a cicával való játékkal együtt kb. 1 órát vett igénybe a koszorú elkészítése.

Próbáld ki te is! Jó szórakozást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése