2014. február 13., csütörtök



EGÉSZSÉGES   FINOMSÁG - SZÍV  ALAKÚ  DOBOZBAN




Nagy pléhdoboz rajongó és gyűjtő vagyok. Amikor pár hete megláttam ezt a szív alakú dobozt, nem tetszett sem a színe, sem a mintája, de már akkor terveim voltak vele, és nem úszta meg az átváltozást.


Lecsiszoltam róla kicsit a festéket, hogy a táblafesték ne csússzon a fényes felületen, és tartósabb legyen.
Majd a vékonyka fém-színű szélét ragasztó-szalaggal leragasztottam, mert nem szerettem volna, hogy az is fekete legyen, és ezután két rétegben átmázoltam.
Száradás után ilyen lett, és piros selyempapírral kibélelve várta a rakományt.
A dobozkába való házi finomság ezúttal zabpelyhes, csokis,  aszalt gyümölcsös, diós süti, amely természetesen a megajándékozott igényeihez igazodva kalóriaszegény összetevőkből állt össze.

Hozzávalók:
15 dkg vaj, 4 dkg barna cukor, 10 dkg nyírfa cukor, 1 tojás, 15 dkg zabpehely, 10 dkg teljes kiőrlésű liszt, 1 kávéskanál mézeskalács fűszerkeverék, 1/2 kávéskanál sütőpor, 6 dkg csoki és 8 dkg dió durvára vágva, 
és került bele még egy maréknyi piros aszalt gyümölcs is :o)

A száraz hozzávalókat összevegyítettem egy tálban, a tojást, a vajat és a cukrot habosra kevertem egy másikban, majd hozzáadtam a száraz keveréket, és összedolgoztam. 
Sütőpapírral kibélelt tepsire kiskanál segítségével nem túl közel egymáshoz halmokat pakoltam.





Mindezt 170 fokos sütőben kb. 15 perc alatt megsütöttem.
Ilyenek lettek.
Bepakolásztam őket a piros selyempapírral kibélelt, átalakított dobozkába.
Eredetileg krétával akartam rá írni, de most a nyomda győzött, így az üzenet nem letörölhető, de mellé még kerülhetnek más szavak.
Az ajándékra dukál egy masni is, a piros kockás  pedig pont tökéletesen  illett is hozzá. 




Boldog Valentin napot!







rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése