2014. február 13., csütörtök




FEKETE-FEHÉR  SZÍVEK

Van az úgy, hogy valami megtetszik, és meg szeretném csinálni, de hiába veszem meg a hozzávalókat, valahogy mégsem valósul meg a terv. Pontosan így voltam ezekkel a fa szívekkel is, mert még karácsony előtt vettem őket, ugyanis láttam valahol egy scrap-patchwork fenyődíszt, de a hozzá való fehér struktúramintás papírok nem akartak az utamba akadni. Így a kis fadarabok maradtak a fiókban, és tegnap támadt egy ötletem: lefestem őket feketére, csak úgy egyszerűen.
 leszedtem róluk a fityegőket, golyócskákat
és kaptak két réteg fekete táblafestéket (kiadós ez a dobozka, mert már elég sok mindenre használtam belőle, de még a fele sem fogyott el!)
Száradás után pedig különböző masnikkal, szalagokkal próbálkoztam dekorálni, itt épp egy fekete-fehér pepita változattal,
 de a sima, egyszerű fehér szaténszalag is nagyon passzol hozzá.
A nemrég fehérre festett fatálcás, cloche sajttároló új szerepben, ugyanis a konyha világából előlépett dísztárggyá.
Az antikolt kőkaspóhoz nagyon passzol a fehér orchidea, és a fekete szívecskék, és számomra egyáltalán nem komor, főleg így a ma délelőtti vidám napsütésben.













rea




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése