2014. február 14., péntek





LOVE   IS   IN   THE   AIR


Épp nyitva volt az ablak, amikor az utcán egy kocsiból John Paul Young klasszikusa bömbölt, a "Love is in the air", és támadt egy kósza és mókás ötletem, amit a takarítás közben azonnyomban meg is kellett valósítanom. A lufis zacsiban volt szív alakú lufi, előkotortam őket és még néhány ajándék kísérő kártyát, madzagot is.
A betűtípust kikerestem és kinyomtattam, hogy egyszerűbben át tudjam másolni a kis kartonokra. 
Majd elkészültek a kis üzenetek, és a lufira kötöttem őket.
(a tegnap kapott rózsáim színe nem passzolt a lufihoz, így egy szárított verzióval helyettesítettem a friss virágot a fotó kedvéért)

Egyszerű kis ajándék, bohókás és vidám is :o)


Boldog Valentin napot!









rea


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése