2016. február 8., hétfő






 VALENTIN   NAPRA


Vasárnap a Bálintok ünneplik névnapjukat, mindenki más pedig a Valentin napot. Sokan szeretik túlzásba vinni, pedig egy picurka figyelmesség, egy aprócska meglepetés bőven elég, és olykor sokkal hatásosabb mint egy nagy kazal vörös rózsa. 

Persze ki-ki a pénztárcájához igazíthatja ezt az ünnepet is, én inkább a fantáziámhoz.
Az idei ötletemet megosztom veletek, bár így nem lesz meglepi, de lapul még valami a tarsolyomban, amit csak azok fognak megtudni akik kapják.
Folyamatosan nyitva tartom a szemem, és vevő vagyok azokra a dolgokra amelyekben látok fantáziát, még ha akkor éppen nem is van rá igazán szükségem. Így került haza novemberben a csipke dekorszalag és januárban a zacskó piros szív alakú mécses is.


Így most Valentin napi, szív alakú mécsest dekorálok, tartsatok velem!

Hozzávalók:
- egy kíváncsi macska (elhagyható, de ha van annál jobb)
- mintás washi tape, öntapadós dekorszalag
- egy tasak piros szív alakú mécses, ha sima teamécsesed van, hidd el, azzal is jól fog mutatni, ha piros mintás washi tape-el dekorálod
- körítésnek apró cukorkák, betű alakú kekszek, amelyekből kirakhatod a saját üzenetedet a szíved csücskének

"Csupaszon" ilyen kis csúnyácskák, ezért kezdjük is el az "öltöztetést" !

Én háromféle anyagot és mintát választottam:
- piros-fehér pepita textil öntapadós szalagot
- piros-fehér csíkos papír alapú washi tape-et
- fehér csipkemintás öntapadós dekorszalagot.

Először letöröltem a mécseses külső oldaláról az odatapadt viaszdarabkákat, különben nem tapadt volna szépen a ragasztószalag és bevetettem a pepita mintát, ez a szalag valóban textilből van, és nagyon könnyen, szépen ragasztható.
 A csíkossal folytattam,

végül pedig a csipkemintással fejeztem be. Ennek a csipkésnek, olyan bársonyos hatása van, a fotó sajnos nem adja vissza, de nagyon finom a tapintása.

Ilyenek lettek. Nem is tudom eldönteni melyik a kedvencem :) Talán a pepita és a csipkés.

Egy aprócska ötlet: keksz betűkből rakd ki az üzenetet a kedvesednek, szórj köré szív alakú cukorkát vagy piros drazsét, gyújtsd meg a mécseseket és kezdődhet egy romantikus este.


betű alakú keksz: ikea

málna ízű szívecskés cukorka és szív alakú mécses: tiger





Jó készülődést!


Rea



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése