2016. február 14., vasárnap




VALENTIN  REGGELI NÁLUNK



Nálunk kifejezetten nehéz lenne mindenkinek egyforma és tökéletes reggelit készíteni, ha arra gondolok, hogy olyat süssek-főzzek amit mindannyian szeretünk és szívesen is eszünk meg. Pedig csak hárman vagyunk, bocsánat négyen - de az az igazság, hogy Miyu cica maximálisan boldog, ha megkapja a kikunyerált sonkafalatkáit. Így én tényleg csak apró de finom "figyelmességeket" alkottam ma reggelire.

Életem párja egy frissítően laktató reggeli joghurtos kukoricapehelyhet kapott, amit eper és áfonya réteg díszít és ízesít.
A kaliforniai paprikából pedig könnyedén lehet szívecskéket varázsolni, csak egy sütiforma szükséges hozzá. 

A kispasimnak egy házilag készített karamellás tejet főztem, a tetejére ez alkalommal természetesen jár plusz kényeztetésként egy nagy adagnyi tejszínhab és szívecskés szórócukor is, úgy még finomabb :)

A joghurtos-gyümölcsös pohár készülhet bármilyen müzlivel vagy puffasztott gabona pehellyel, én speciel a mézes pufibúzát kedvelem. 








Töltsétek kellemesen ezt a szép napsütéses vasárnapot!

Rea


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése