2016. február 9., kedd






SZAVAK DEKORÁCIÓKÉNT

antikolva


Nem tudom ki hogy van vele, de én a magam részéről teljesen bele vagyok szeretve az ilyen betűkbe, szavakba, feliratokba amelyek fából, vagy mdf lapból vannak kivágva, így rögtön lecsaptam erre a LOVE feliratra amely teljesen natúr és 530.- forint volt. Már a szekrényben lapult pár hete, bevallom el is felejtkeztem róla, tegnap akadt a kezembe. Ugyan az egyik oldala fafurnérozott, de az alap az mdf, és nem túl dekoratív, azonban nem is volt szándékomban csupaszon hagyni.

Mivel régies, kopottas jelleget szerettem volna adni neki, ezért első körben fekete festékkel kentem át az éleket. Ez csak az egyik módja, hogy azt a fajta, használt vintage hatást elérjük, viszonylag  gyors és szép eredményt is kaphatunk.

A fekete maszatolás alapos száradása után kapott két réteg fehér festéket, majd annak is hagytam bőven száradási időt.

Elővettem egy darabka csiszolóvásznat, majd elkezdtem lecsiszolni az éleken a festéket, de csak óvatosan, hogy a fekete réteget már ne koptassam le.

Főként ott szedtem vissza a fehér mázat, ahol amúgy is lekophatott volna az évek során, így természetesebb hatást értem el, a sarkokra és élekre koncentráltam, és csak pár perc volt az egész.

És az eredmény ilyen lett.

Látható, hogy a furnérozott felületen hosszanti csíkozással kopott le a festék,

Míg az mdf oldalán sokkal tisztábbak az élek.

Próbáld ki te is, hiszen semmi extra hozzávalóra nincs szükség, én vizes bázisú festéket használtam, sima ecsetet és finom csiszolóvásznat.









Rea



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése