2016. szeptember 2., péntek







DONUT   DÉLUTÁN



Hozzávalók:

2 tojás
3/4 csésze porcukor
2 csésze liszt
1 rúd vanília
fél csomag sütőpor
1 csipet só
3/4 csésze tej vagy tejszín
2 evőkanál kókuszolaj



Először a tojásokat, a porcukrot, a tejet, a vaníliarúd magjait, a sót és kókuszolajat kevertem simára, majd apránként adagolva hozzákevertem a lisztet és a sütőport. Donut formába adagoltam a masszát - ezt legkönnyebben, legegyszerűbben és legmaszatmentesebben habzsák vagy egy erős zacskó segítségével lehet - majd 160 fokos sütőben kb. 20-25 percig sütöttem.

Ilyen szép halványbarnák lettek, akkor kivettem őket és még melegen eltávolítottam a sütőformából és egy rácsra pakoltam.

Majd a nagyfiammal kidekoráltuk cukormázzal - mi a készen kapható marcipán ízűt választottuk - és a piros ételszínezőt is bevetettük. Domos megkapta a felét amit úgy díszített ahogy kedve tartotta, én pedig a többit csinosítottam.

Pár hete vettem ezt a bádogbögrét - szeretek belőle kávét inni - ma pedig véletlenül bukkantam rá a hozzá passzoló kiskannára, ráadásul akciósan. 

 





Cuki cseresznyedekoros.

És muszáj volt beleharapnom ... nagyon fincsi lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése