2016. október 30., vasárnap




Polc  felújítása

reantik


A vaterán "futottam bele" ebbe a falipolcba, és egyből megragadott a nagyon egyedi formája. Amikor pedig sikerült megszereznem, nagyon boldog voltam. Postán érkezett és még aznap elkezdtem rendbehozni. Alaposan letisztogattam, majd a repedéseket és a régi szögek nyomait fatapasszal kijavítgattam, majd megcsiszoltam.

A festéshez szerintem elengedhetetlen a jól előkészített alap -persze lehetnek kivételek, amikor direkt az a cél, hogy rusztikus maradjon a felszín, de ez nem az az eset volt. 
Light grey árnyalatú krétafestéket bontottam és egy részét a polcra kentem, két rétegben.

Koránt sem lett szürke, pontosan passzol ez az árnyalat a meglévő fehérre festett bútorainkhoz. 

A kis akasztók és a szép ívű hullám a kedvenceim közé tartoznak.

Kapott két transzfermintát.

Itt-ott koptatást és egy kis csiszolást, majd áttetsző waxréteget, amitől finom tapintása és kicsit mélyebb tónusa lett a festéknek.

Két csavar a falba, és mehet a falra, hogy felkerüljenek rá a "kincseim".








Köszönöm hogy benéztél hozzám, ha tetszenek az alkotásaim, látogass vissza máskor is, vagy olvasgasd egy-egy régebbi bejegyzésemet.

Rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése