2016. október 30., vasárnap




Ódon  esztergált   asztali   tükör


Egy régi - elég rossz állapotban lévő - tükröt újítottam még fel nyár elején, de nem készült róla poszt, mert az eredeti csavarokkal szerettem volna összeszerelni, azonban valahová úgy elkutyultam őket, hogy csak tegnap bukkantam rájuk egészen véletlenül. 

Ez volt a kiindulási állapot, és bár a benne lévő eredeti tükör foncsorozása sokaknál biztosan kiverné a biztosítékot, eszem ágában sem volt kicserélni. Nekem úgy tetszett, ahogy volt.

Eredetileg hagytam volna ilyen feketés-barnán, és csak kis csiszolás után kapott volna egy waxréteget, azonban a javítások sajnos látszódtak volna, ezért light grey árnyalatú festékréteget kapott.
A festék száradása után próbáltam neki visszaadni a korhű külsőt, ezért az éleknél visszakoptattam a festékréteget, hogy kikandikálhasson a régi szín. A tökrös rész hátlapjára egy 1893-as kiadású gótbetűs német nyelvű könyv lapjaiból decoupage technikával ragasztgattam szaggatott darabokat.

Száradás után csiszolószivaccsal koptattam el a papírt körben az éleknél. Ez a módszer nagyon szép eredményt hoz. 
Csak az összeszerelés van hátra. Ha már végre megvannak a csavarok.
Imádom a kis ovális kopott foncsorozású tükröt, látszik rajta, hogy nem mai darab, de azt is tudom, hogy még jó pár évig fogja bírni ezzel kis ráncba-szedéssel.
Köszönöm, hogy benéztél a blogra. Ha kíváncsi vagy a többi munkámra és az újdonságokra, akkor látogass el a facebook oldalamra, ahol rendszeresen újdonságokkal és aktualitásokkal találkozhatsz. 

https://www.facebook.com/rea.reantik/


  Rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése