2013. szeptember 13., péntek





KOSZORÚ 

SZÁRÍTOTT  

VIRÁGOKBÓL





Pár héttel ezelőtt kedvet kaptam ahhoz, hogy készítsek egy színpompás koszorút. A virágosnál viszont meglepődve tapasztaltam, hogy szárítani való virágokból nem nagy választék van, így picit jegeltem az ötletet. De egy hétvégi étteremkeresés során véletlenül egy külvárosi virágbolt mellett mentünk el, és persze nekem észre kellett vennem a sóvirágokból kötött kis csokrocskákat, amelyekből alaposan be is vásároltam - amelyeket aztán félig-meddig megszárítottam (ha teljesen megszáradnak, nehéz velük dolgozni, mert könnyen letörnek az apró 

virágok, és rettenetesen szúrnak is). Beszereztem még pár hozzájuk passzoló alapanyagot, vettem egy hungarocell koszorúalapot, beüzemeltem a ragasztópisztolyomat és ma elkészült a koszorú.


Először a virágfejeket levagdostam a szárról, hogy könnyebb legyen ragasztani, a bukszus és tuja ágacskákat is méretre vágtam és kezdődhetett a türelemjáték, mert nem elégedtem meg egy kicsi koszorúalappal - bevallom a felénél picit alábbhagyott a lelkesedés, és épp jól jött a szünet a fázisfotó készítéséhez. 

Szóval nem csak a hozzávalókat kell beszerezni, hanem egy nagy adag türelmet is, de megéri, mert cserébe jó pár évig szép színes és vidám koszorú díszíti a lakást. Pár éve már csináltam egy hasonlót, és tapasztalatból tudom, hogy ha picit poros, akkor egy gyors zuhany, majd ki a napra száradni és a színek frissebbek lesznek, persze ez sem lesz mindig ennyire élénk, de sebaj! Jöhet majd egy másik alkotás :o)


Ha kedvet kaptál az elkészítéséhez, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá, vagy tanácstalan vagy az alapanyagok beszerzését illetően, keress bátran!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése