2013. szeptember 16., hétfő

 



ŐSZI  PAPÍRGIRLAND

Hozzávalók:
színes papír
olló
ragasztó

Első lépésként papírszalagokat vágtam a színes papírokból. 
(az egyik 3,5cm a másik 4 cm széles papírcsíkokból készült)
Majd két egyforma hosszúságú, több méteres papírszalagot készítettem a papírcsíkok összeragasztásával. 


Az így kapott papírszalagok egy-egy végét egymásra merőlegesen összeragasztottam, a képen látható módon.
Majd mindig egymásra merőlegesen, felváltva, elkezdtem behajtogatni a két giga papírszalagot.
Amikor a végéhez értem, ragasztóval rögzítettem egymáshoz az utolsó hajtásnál a végeket.
 Egy ilyen kis színes papírkötegem lett,
ami szétnyitva ilyen őszi színekben pompázó girlanddá változott. 

Simán egyenesen is szép látvány, de megtekerve is jól mutat.

Jó munkát az elkészítéséhez!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése