2013. szeptember 7., szombat


"ÜLTESS"  FÁT  A  GYEREKSZOBÁBA


Nem kertészkedésre csábítalak, hanem dekorálásra, és nem csupán a gyerekszobában hasznos facsemetéket gyűjtöttem egy csokorba.

Talán könnyebb az aprónépet a randrakásra szokatni, ha ilyen jópofa fa-fogasra akaszthatják a kabátot, pulcsit, sálat és sapit.
Ha előszobába keresel jópofa akasztót, hát oda is tökéletesen megfelel, de a családnak "ültethetsz" több facsemetét is - alacsonyabbat és magasabbakat felváltva - hogy mindenkinek jusson hely.





Stilizált fa vagy egyedi polc? Teljesen mindegy, de még pár játék is bőven elfér rajta.






Olykor elég egy hatalmas lombkoronát festeni a falra, amelyet kiegészíthetsz egy falhoz támasztott keskeny könyvespolccal (ez utóbbit azért rögzítsd, nehogy eldőljön).









Apró dobozkák és színes négyzetek alkotják ezt a fát, és persze nem csak almát pakolhatsz rá!







A lebegő polcok helyettesítenek egy-egy ágat a színes háttérre festett fehér fán.








A galériát fára mászva lehet megközelíteni, amelynek az ágai mögött a gyerkőcök biztonságban vannak.




Illúzió: mintha a szabadban hintázna a gyerek.






Krétafestékkel festett fa üzenőfal - esetleg speciális falmatricát is használhatsz.

http://www.kekamsterdam.nl





A lombkoronát Domossal együtt festettem a szobája egyik falára - amikor még 2 éves volt - a csavarral falhoz rögzített törzset pedig a minta alapján apa fűrészelte ki, amit én pácoltam majd  a felszerelés után festettem köré gombát, füvet és virágot. Mi babamércének használtuk, így már jó sok adatot tartalmaz a kisfiunk fejlődéséről és szép emlék is. 






Volt már illúzió is, de itt a faágra van rögzítve a hinta.

http://momoge.com














Akár raklapból is készülhet ez a sokmindenre alkalmas egyszerűen elkészíthető fácska.




3 megjegyzés:

  1. Ez az egyik legjobban sikerült összefoglaló. A 9. képen lévő kompozíció alapját adó fa törzsének sziluettjét én vágtam ki fonálfűrésszel sablon alapján. Akkor nem láttam előre, hogy a végén ez milyen remekül fog mutatni. Te láttad előre és ez az igazi alkotókészség!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én láttam előre, hogy milyen lesz :o)

      Törlés
    2. bocsánat, az első hozzászólást a férjem írta, csak valamilyen oknál fogva az én nevem alatt jelent meg hozzászólóként, gondolom azért mert nem jelentkeztem ki

      Törlés