2013. szeptember 16., hétfő






ŐSZI  "FALEVÉLKOSZORÚ"


Bár nagyon szeretem a természetes alapanyagokat, ezt a koszorút mégsem száraz falvelekből készítettem, mert ahová kerül, oda praktikusabb volt papírból megalkotni.

Hozzávalók tehát: 
színes papírlevelek (egyszínű és scrapbook papírból kivágva), filctoll, ragasztópisztoly, papírtányér és termések (itt most dekorációs makkot használtam)

a papírtányér közepét kivágtam, és úgy tettem le, hogy a széle felfelé álljon, így a koszorúalap eltartja a  körben felragasztott leveleket
miután mind elfogyott, ráragasztottam a pici terméseket is, hátulra pedig készítettem egy akasztót
körben néhány levél szélét egy toll segítségével felpödörtem a 3D hatás kedvéért
íme ilyen lett a pödörgetés után












Rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése