2014. április 15., kedd




HÚSVÉTI   TOJÁSOK  -  CSAK   ÚGY   REA   MÓDRA


Hozzávalók:

1/2 cup liszt
1/3 cup nyírfacukor
1 tojás
10 dkg vaj
kakaópor, vaniliás cukor és sütőpor

no és 10 üres tojáshéj (amiből kifújtam a belsejét)
A hozzávalókból kevert tésztát készítettem, majd a masszát egy zacskó segítségével az aprócska lyukakon át betöltöttem a már előzőleg kitisztított és alufóliával kitámasztott tojáshéjakba. (Kb. 2/3-ig kell feltölteni, hogy biztosan kitöltse majd a süti a tojáshéjakat belülről.)

Sütés előtt így nézett ki:

majd amikor kb. 15-20 perc után kivettem a sütőből,
picit megijedtem, mert ilyenek lettek:
(most már tudom, hogy csak a felesleg folyt ki, belül szépen kitöltötte a tojáshéjakat a süti)
Amikor már kicsit hűlt, akkor letisztogattam a kifolyt tésztát, és teljesen kihűtöttem a tojásokat.
A minap vásárolt különféle ízű, tubusos dekorációs csokival és karamellel, no meg persze némi szórócukorral felszerelkezve nekiálltam a már feltört és megtisztított sütitojások rendhagyó "tojásfestésének".
Próbálkoztam megtölteni csokival is a süti-tojásokat,
miközben finom orgona-illat lengett körül.
Nem mondom, hogy nem macerás, de az garantált, hogy egyedi és nem utolsó sorban fincsi is.







rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése