2014. április 30., szerda







PILLANGÓS   KOSZORÚ

Mint zöldfülű kosárfonónak, sikerült beszereznem egy adag "zöld vesszőnek" nevezett alapanyagot, amely sajnos kosarat fonni alkalmatlan volt, de nem adtam fel és kreáltam belőle pár koszorúalapot. Az egyikből meg is álmodtam egy ajtódíszt a húsvéti helyére.

A scrapbook papírjaim között őrizgettem már egy ideje két darabka, pillangómintás antikolt maradékot, amelyekből a pillangókat kivágtam, majd egy színben és stílusban a lepkékhez passzoló másik papírból minden lepke kapott egy "árnyékot"
Középen félbehajtottam, majd összeragasztottam a két darabot, hogy 3D hatást érjek el. Ezután spárgából tekertem rájuk testet és csápot, majd felragasztgattam őket körben a vesszőalapra. 


Ha kedvet kaptál a lepkékkel való dekorálásra, pillangós mintát pl. itt találhatsz:


rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése