2014. április 3., csütörtök





TOJÁSBÁRÁNY   VAGY   BÁRÁNYTOJÁS


A bárányos ihletadó válogatásban volt egy kicsit befejezetlen barika. Azt fejlesztettem tovább, és mivel volt még egy egész zacskó fehér pompom a kellékeim között, a tojásbarit ötvöztem a papírtányéros ötlettel, így született meg ez a verzió.

Első lépésként a tojást mindkét végén kifúrtam, majd miután sikerült a belsejét az apró lyukakon kilakoltatni, kimostam belül is.

Szükségem volt még egy szál drótozott zseníliára és szalagra. Valahonnan volt egy aprócska csengőm, és szinte biztos voltam benne, hogy ez kerül majd a nyakába, nem a masni.

A tojás egyik végénél kezdve szép komótosan ráragasztgattam a labdacsokat a tojáshéjra,
majd a meghajlított lábacskákat is ráerősítettem és tovább folytattam a héj befedését.
A tojás másik végén egy pofikányi területet szabadon hagytam, a lyukat - amelyen át kifújtam a tojás belsejét - egy aprócska kartonpöttyel takartam el, és kis füleket ragasztottam még rá, végül pedig megkapta a nyakába a pici csengettyűt is (a masni már sok lett volna a buksijára, így az most elmaradt). Alkoholos filctollal pedig szemecskét és pofikát is rajzoltam neki.
Egy másik bárányka azért egy csinos kockás masnit kapott a nyakába.
Két bárány még nem nyáj, de legalább nincs nagy bégetés.







rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése