2014. április 10., csütörtök




MINI   VÁZÁK   TOJÁS-HÉJBÓL


Hozzávalók:

egy kis méretű papír tojástartó
fehér festék
fekete (tábla)festék
tojás héjak
apró virágok, levelek és zöld ágak


A tojástartót egyszerűen befestettem a fehér festékkel.
A kiürült tojás-héjakat alaposan kimostam és megszárogattam.
 Ezután befestettem a fekete festékkel.
Ilyenek lettek, és egy részükbe már korábban zsázsát ültettem, http://rea006.blogspot.hu/2014/03/mini-vagy-husveti-nagyon-szeretek-friss.html a többi pedig mini váza lett. 
A karácsonykor adventi naptár alapul szolgáló ágakból tekert, fehéres koszorú-alapomra egy gyolcsból készített masnit kötöttem.
A tojáshéjakba elrendeztem az apró - de annál illatosabb - virágfejeket, és ezúttal csak fehér virágot használtam. Jázmint és mézvirágot.
Elővettem a fiók mélyéről a hófehér kerámia tapsifüleseket és összeállt a kép.
Húsvét tiszta fehérben, némi zölddel élénkítve, elvégre tavasz van :o)
Variáció:

ha olyan konyhaablakod van, amelyre csak egy vitrázsrudas függönyt tettél, akkor kétoldalú ragasztóval az üres tojáshéjakat akár fel is ragaszthatod. De például kerülhet akár a bejárati ajtóra is.
Ha így rendezed el a virágokat a tojáshéjakban, akkor egy igazán szokatlan dekorációd lesz.
Nem utolsó sorban pedig a leveleken átszűrődő fény még élénkebbé teszi a színeket.









rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése