2014. április 1., kedd

 



OVÁLIS  KOSÁR  KÉSZÍTÉSE


Magam sem hittem volna, hogy ennyire bejön nekem ez a fajta alkotás, de a kerek kosár után az oválisba is belekezdtem.

A kezdeti - állandóan kiesik az a fránya vessző, miért nem tud a helyén maradni - bakik és a káosz után azért kialakult az a várva várt forma amire vágytam.
A "gyökkentés" - szak szóval így kell mondani - azaz, a függőleges tartó szálak behelyezése és meghajlítása a helyes pozícióba, ment most is a legnehezebben, mert amikor már azt hittem, hogy na, ez az utolsó, persze az pont eltört, és mire kicseréltem, sikerült egy másikat is eltörnöm, és egy kis ideig úgy tűnt, hogy sosem lesz vége ennek a fázisnak, de sikerült! Nem kis örömömre.
Sikerült egész egyenletesre összefonni azt a sok kuszának tűnő vesszőt.
Elégedett vagyok a munkámmal, és pénteken innen folytatom.
Oldalról látszik, hogy a függőlegesek már egész a helyükön vannak, nem dülöngélnek ide-oda 1-2 cm-en belül.
Pénteken kap egy szép szegélyt és mindkét  keskenyebb oldalára egy-egy kis fülecskét, azután pedig birtokba veszem!








rea






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése