2013. március 24., vasárnap

CAKE POP  avagy  SÜTINYALÓKA



Régóta tervezgetem már, hogy elkészítsem ezt a nyalánkságot, vagyis ezeket az apró harapnivalókat.
Az alap-receptet sok honlapon megtalálhatod, én a kisfiam szülinapjára sütött torta 3 féle piskótájának maradékát használtam fel amelyek a rétegek vágása miatt megmaradtak. Az összemorzsolt piskótát natúr sajtkrémmel, puha vajjal és némi porcukorral gyúrtam össze. A masszát folpackba csomagolva pihentettem a hűtőben kb. 20 percig, majd egyforma golyócskákat formáztam belőle. A golyócskákat is visszatettem picit még a hűtőbe, addig előszedtem a saslik pálcikákat és fehér tortabevonó csokit olvasztottam (ezzel óvatosan, mert hamar olvad), majd a pálcikákat az olvasztott csokiba mártottam. Az olvasztott csokis pálcikát a piskóta golyóbisokba szúrtam és óvatosan egy tálcára helyeztem őket. Ez a lépés elengedhetetlen ahhoz, hogy majd a süti a pálcikán ne mozogjon. Amikor az összes sütigolyó kapott már pálcikát, elkezdődhetett a leglátványosabb művelet: előszedtem a mindenféle színű és ízű szóró-cukromat, és miután a piskóta-golyócskák csokifürdőt vettek, a még olvadt bevonatra szórtam a díszeket, és hagytam hogy a csoki megdermedjen. 
A kész cake pop-ok nálam így néztek ki. Hűtőben sokáig eláll, és ha fogyókúrázol, azt is elárulom, hogy egy darab kb. 170 kalóriát tartalmaz.




                          apró cukorkás 








most nem bántam a szanaszét hagyott kukabúvár robbantszauruszt, pont illett a képre






                                                                            finommmmmmmmmmmm




közelről







                                                               betűs szórócukorral üzenetet is írhatsz







Magas pohárban biztosan áll.






                                                                                           csajos, virágos







rea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése