2013. március 31., vasárnap



PUBLIKÁCIÓK    1. 


Az első saját tervezés és kiviteleztetés, ahol az egész elkezdődött és elindult az érdeklődésem a lakberendezés felé. SZÉP LAK 2002. január



 címlap






A cikk kezdete, a szöveget eredetileg én írtam, de mivel karakterszámot nem adtak meg, kicsit hosszúra sikeredett, így egy szerkesztőség által lerövidített variáció jelent meg, amely nem igazán tükrözte a stílusomat, de azért nagyon-nagyon boldog és büszke voltam! A saját lakásom képeivel pályáztam egy szerkesztőség által kiírt pályázaton, és az elsők között voltam akinek a munkáját szerették volna bemutatni.








Részletek a szobáról. A tölgyfából készült asztal-lapba süllyesztett onyx sakktábla, az egyedi tervezésű kovácsoltvas asztalvázzal, amelyet az azonos motívumot megjelenítő paraván egészít ki. 






Étkező, előszoba és konyha képek a cikk második dupla oldalán. Minden apró részlet saját tervezés eredménye. 





A teljesen szétvert fürdőszoba teljesen új megjelenést kapott, végre lett hely a mosógépnek is. 
Az alaprajzból kiderül, hogy jó elrendezéssel, okos ötletekkel is lehet a kicsiből nagyszerűt alkotni, nem túl magas költségvetés mellett is.








a cikk képeit Berényi János főszerkesztő készítette

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése